بلاگر معروف ایران، از تجربه به شهرت2021-09-07
بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزههای مختلف چطور
شیما کاتوزیان متولد سال 1367 است که در زمینههای مختلفی مانند مهمانداری و نویسندگی فعالیت داشته است. او علاوه بر بیان مسائل روز دنیا، توانسته است با تولید محتواهای جذاب آموزش میکاپ توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. او از سال 1393 فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و اکنون به یکی از محبوب ترین کمدینها تبدیل شده است که درامد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام دارند. سوگل شاکری جزو محبوبترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت میکند.
رضا آرش نیا یکی دیگر از معروفترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که در حدود 3.2M فالوور دارد. این بلاگر مطرح ایرانی آموزش زبان انگلیسی با متدی جدید و جالب را در اینستاگرام راه اندازی کرده است. مهمترین نکتهای که این بلاگر جوان در آموزشهایش در نظر گرفته توجه به آموزش سرگرم کننده است. نواب ابراهیمی با آدرس اینستاگرامی @navab.ebrahimii از جمله معروفترین فود بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که تاکنون موفق به جذب میلیون فالوور ایرانی شده است. مسئلهای که در نگاه اول در خصوص این بلاگر به چشم میخورد بیان شیوا و دلنشین او است.
در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می باشد. بنابراین نوعی شبکه اجتماعی است که کاربران با عضویت در آن علاوه بر تعامل با اطرافیان و دوستانشان می توانند محتواهای مختلف را در قالب ویدیو، تصویر و صدا به اشتراک بگذارند. او البته از آن دسته از افرادی است که بیشتر جنجال به پا می کند و با این کار توانسته نظر کاربران را به طرف خود جذب کند. اخیرا او با مهراد جم رابطه ای عمیق پیدا کرده است که گفته می شود نظر کاربران زیادی را به طرف خود جذب کرده است.
هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد. از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقهمند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که میرفته عکسهای زیادی را برای خود ثبت کرده است. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت. پیج اینستاگرامی این بلاگر لایف استایل به آدرس Everything.about.sis است.
- {
- محمد امین کریم پور جزو اولین نفرات در لیست بلاگرهای ایرانی است که در سال 1373 به دنیا آمد. |}{
- پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند. |}
- از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروفترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم.
- ترکیب طرز فکر مناسب با یادگیری مهارتهای کاربردی، معجزه میکند و شما را با موتور بسیار قدرتمندی به سمت اهدافتان به حرکت درمیآورد. {
- جریان پلتفرم تبلیغات در شبکههای اجتماعی است که برندها را به بلاگرها و اینفلوئنسرهای مناسب متصل میکند. |}
- آموزشهای منحصر به فرد، کاربردی و کامل در ویدئوهای کوتاه نکات قوت این بلاگر معروف ایرانی است.
نگین عابدزاده یکی از بلاگرهای معروف و تأثیرگذار ایرانی است که در زمینههای مختلفی از جمله مد، زیبایی و سبک زندگی فعالیت میکند. او با ایجاد محتوای جذاب و متنوع در شبکههای اجتماعی به ویژه اینستاگرام و یوتیوب، توجه بسیاری از دنبالکنندگان را جلب کرده است. الناز گلرخ را باید یکی از جنجالیترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست. او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی میکند.
صفر تا صد مدلینگ
البته در خصوص این پیج که میتوان آن را پیجی زنانه تلقی کرد خلاقیت بسیار به چشم میخورد. مهمترین نکتهای که راضیه به آن دقت کرده و با استفاده از آن توانسته به موفقیت برسد مطرح کردن و حل یکی از مهمترین و عمیقترین مشکل زنان ایرانی یعنی عدم اعتماد به نفس است. اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد.
{- شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایفاستایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیجهای مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. {
- با افزایش طرفداران صفحات مجازی، خصوصا برنامه اینستاگرام، تعداد بلاگرها نیز رو به افزایش است. |}{
- او علاوه بر فعالیتهای کمدی خود به عنوان گوینده صدای خاصی دارد که باعث محبوبیت بیشترش در فضای مجازی شده است. |}
- اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت.
- این زمینه از بلاگری برخلاف زمینههای دیگرآن هنوز توسط بلاگرهای ایرانی اشباع نشده است. {
- اگر میخواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات میتواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. |}
او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد. اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی قدرتمند است که به شما کمک میکند تا با افراد تاثیر گذار و محبوب در حوزه کاری خود تبادل داشته باشید. معمولا بلاگرها و اینفلوئنسرها مخاطبان بسیاری در فضای مجازی دارند که تحت تاثیر تمامی اقدامات آنها قرار میگیرند.
برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری میپردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم میکند. باتوجهبه تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسبوکار شما، میتواند به افزایش دیدهشدن و جذب مشتریان جدید کمک کند.
نمیتوان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت. چون هیچکدام از آنها درآمد دقیق خود را برای عموم مردم رو نمیکنند. اما میتوان از طرق مختلفی پیشبینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجانانگیزتری دریافت خواهد کرد. اما مطمئنا او یک مدل زیبا و جذاب ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.
یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد. در اینفلوئنسر مارکتینگ بلاگرهای محبوب، در ازای دریافت پول یا خدمات، محصولات برند را به طور مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ میکنند و باعث افزایش فروش آن برند میشوند. تینامور یکی دیگر از محبوبترین اینفلوئنسر های زن ایرانی است که با ساختن کلیپهای طنز توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرده است. محسن ایزی یکی از کمدینهای محبوب در اینستاگرام است که شروع فعالیت او به سال 95 برمیگردد. سناریو سازی کلیپهای کمدی او باعث شده است به چهرهای معروف در لیست اینفلوئنسر های ایرانی مرد تبدیل شود. او معمولاً اتفاقات روزمرهی زندگیاش را همراه با دلنوشتههای جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر میکند.
محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی میشوند. در این بین به معرفی مشهورترین فود بلاگرهای ایرانی اینستاگرام خواهیم پرداخت. با توجه به این که بلاگرها به عنوان کسانی که در شبکه های اجتماعی معروفند و هزاران دنبال کننده دارند، قوانین مشخصی برای نحوه عملکرد در فعالیت آن ها در فضای مجازی وضع شده است. بنابراین آن ها به خصوص کسانی که در داخل ایران فعالیت دارند باید تابع این قوانین باشند و در صورتی که بر خلاف موازین قانونی عمل کنند با ادامه فعالیت آن ها برخورد می شود. تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است.
{- {
- سرنا امینی که در صدر لیست محبوبترین اینفلوئنسر های زن ایرانی در حوزه طنز قرار دارد، متولد سال 1372 است و از سال 1398 فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد. |}{
- اما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از موفق ترین و معروف ترین بلاگرهای ایرانی را معرفی کنیم. |}
- این سریال از دریچه نگاه صداوسیما به چالشهای جدید فضای مجازی و تأثیر آن بر زندگی روزمره نگاهی اندتاخته و درگیر برخی داستانهای پلیسی هم شده است.
- تارا سیگاری یکی از بلاگرهای مد و فشن موفق ایرانی است که در سالهای اخیر با تولید محتوای خلاقانه و جذاب در حوزه سبک زندگی، مد و زیبایی به شهرت زیادی دست یافته است.
- او پس از گرفتن مدرک لیسانس مدیریت، به کانادا مهاجرت میکند و به همراه همسرش در آنجا مشغول کار میشوند. {
- بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینهای مناسب برای بسیاری از کسبوکارها هستند. |}
علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را مینویسد. نوشتههای او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد میکند و پادکستی بهنام «یک پزشک» هم درست کرده است. همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوقالعادهای هم برسند. بیوتی بلاگری از جمله بلاگریهای پرطرفدار و البته پردرآمد محسوب میشود که به مذاق فالوور ایرانی خوش آمده است.
از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد. پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند. او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین صفحات ایرانی ها را در اختیار دارد و گفته می شود که به خاطر تبلیغاتی که در پیجش می گذارد ماهانه 100 میلیون تومان از آن درآمد کسب می کند.
در این شرایط، برندها از محبوبیت این افراد استفاده میکنند تا محصول یا خدمات خود را تبلیغ کرده و مشتریان بیشتری پیدا کنند. بهطور خلاصه، تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام یکی از محبوبترین روشهای تبلیغات در سوشال مدیا است که بهصورت انتشار تبلیغ توسط اینفلوئنسر انجام میشود. صدف بیوتی متولد سال 1368 است که فعالیت خود را در اینستاگرام با آموزش تکنیکهای آرایشی آغاز کرد. به گفته شخص او، یکی از دلایل موفقیت پیج اینستاگرامش بیان ساده و گرفتن ویدیوهای با کیفیت از جدیدترین محصولات آرایشی است.
الناز کار خود را از آرایشگری شروع کرد و حالا صفحه اینستاگرام او یکی از پربازدیدترین صفحات شبکههای اجتماعی در زمینه آموزش آرایشگری محسوب میشود. او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است. گیتا اخوان با نام مستعار گیتا هوم، متولد ۱۳۷۱ و یکی از مشهورترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی است.
او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است. در گذشتهای نه چندان دور، وبلاگها یکی از ابزارهای اصلی ارتباط میان افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا بودند.
او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد. محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده میشوند. اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک میگذارد.
لیست بلاگرهای معروف ایرانی
بهار صالح نیا از جمله معروفترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که به آموزش عکاسی و ادیت عکس میپردازد. آموزشهای منحصر به فرد، کاربردی و کامل در ویدئوهای کوتاه نکات قوت این بلاگر معروف ایرانی است. با این وجود بسیاری خرید فالوور ایرانی را نیز از دیگر دلایل موفقیت او میدانند. آموزشهای او برای آرایشهای معمولی و روزمره کاربرد فراوانی دارند. صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند.
در این میان کسانی هم هستند که همواره سعی در تولید محتوای مناسب، درخور شعور مخاطبان و کاربران در فضای مجازی دارند. برای شناخت دقیق این افراد میبایستی به طور کامل داستانها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک میگذارند دنبال کنید. این بلاگر موفق تنها به کسب درآمد از یک منبع اکتفا نکرده و از طریق فعالیتهای مختلفی که انجام میدهد، توانسته به یکی از پردرآمدترین بانوان بلاگر ایرانی تبدیل شود. پس از بازگشت به ایران؛ درحالیکه تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات بهعنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد. پس از آن توانست در مؤسسات و آموزشگاههای مختلف به تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی بپردازد.
شیوا صفایی که به همراه خانواده خود ساکن آمریکاست، از سال ۲۰۱۴ با محمد حدید، پدر مدل های مشهور جی جی حدید و بلا حدید رابطه دارد. البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه میدهد.
- {
- در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی میپردازیم که در حوزههای مختلف فعالیت میکنند و برای تبلیغات مناسب هستند. |}{
- بلاگرها جدیدترین افرادی هستند که می توان آنها را در دسته سلبریتی ها جای داد. |}
- در یک کلیپ کله پاچه را چنان توضیح داد که دخترهای دیگر هم عاشق خوردنش شدند.
- البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند.
- او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. {
- در واقع، شما میتوانید با توجه به بودجه خود مناسبترین کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را انتخاب کنید. |}
محصولات پزشکی
|} {- «کمند» با دستور پختهای ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان میپردازد.
- سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند.
- او علاوهبر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامهخوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است. {
- او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. |}{
- دنیا جهانبخت از جمله معروف ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد. |}{
- استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگیهای او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است. |}
در نهایت با هدی بی خیال از تمام اتفاقات غم انگیر دنیا زندگیای رها را تجربه خواهید کرد. هدی در تمامی استوریها و پستهایش سعی میکند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند. برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید.
- بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد. {
- «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. |}{
- سوگل شاکری جزو محبوبترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت میکند. |}
- در ادامه، به بررسی لیست بلاگرهای ایرانی معروف میپردازیم که توانستهاند در اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در اینستاگرام نقش پررنگی را ایفا کنند.
- او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمعآوری هزینه درمان کودکان معلول و بیبضاعت درخواست کمک میکرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند. {
- نقدهای این بلاگر به گونهای است که حین خواندن کپشن حس و مزهی غذا را زیر دندانهایتان احساس میکنید. |}
امکان ندارد که نام غذایی ایرانی را بهزبان انگلیسی در اینترنت جست وجو کنید و با نام بلاگ «زردچوبه و زعفران» و تصاویر رنگارنگ از غذاهای ایرانی روبهرو نشوید. آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی میکند و بهگفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاسهای ایاسال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد. مثل خیلی از سریالهای دیرگ فریبا هم از ضعف فیلنامه رنج میبرد و همین باعث شده که تلاشهای عوامل فیلم به هدر رود. اسم سریال از شخصیت اصلی آن وام گرفته شده که یک بلاگر است و قصهها و اتفاقات مختلفی بین این شخصیت و دیگر بلاگرها و شاخهای مجازی میگذرد. کیارکنی یکی از استعداد های شناخته شده در زمینه موسیقی است که میتواند بدون استفاده از ساز، صداهای مختلفی از حنجره خود آزاد کند.
مهمترین نکته در خصوص این پیج این است که علاوه بر نکات و صحبتهای انگیزشی محتواهای سرگرم کننده نیز در آن قرار میگیرد. سحر به نوعی خود را نشان میدهد که مخاطب با او احساس غربی نکند و حس کند که او نیز با تمامی مشکلاتی که خودش دارد دسته و پنجه نرم میکند و از دل همین جمعیت و جامعه است. البته در خصوص این پیج نیز نجواهایی از تاثیر خرید فالوور واقعی و خرید لایک ارزان در جهت موفقیت و شهرت وی شنیده میشود. البته نام دقیق این بلاگر ذکر نشده، اما بر اساس گزارش ها این بلاگر به دلیل تبلیغ سایت های شرط بندی در پیج اینستاگرام خود و گزارش های مردمی دستگیر شده است. البته این شرایط معمولاً برای بلاگرهای داخل ایران کمی سخت می باشد. در حالی که بسیاری از بلاگرهایی که در اینستاگرام به شهرت رسیده اند در خارج از ایران اقامت دارند.
او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند. او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد میکند. در میان انبوه شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب میشود. کسبوکارهای مختلف از این فرصت استفاده میکنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند.
سروین بیات خواهر بازیگر مشهور ساره بیات و همسر رضا قوچاننژاد است. سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت میکند. بهگفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. یکی از قدیمیترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است.
در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند. در حال حاضر، بیشتر بلاگرها در شبکههای اجتماعی، بهویژه اینستاگرام، فعالیت میکنند و مخاطبان بسیاری هم دارند. در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزههای مختلف آشنا میشوید.
او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبالکنندگانش به دست آورد. ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت میکند.
به همین خاطر طراحی کاراکتر اصلی یعنی فریبا باورپذیر از کار در نیامده و همین عدم باورپذیری باعث شده که مخاطب با شخصیت اصلی این سریال همذات پنداری نداشته باشد. سرنا امینی که در صدر لیست محبوبترین اینفلوئنسر های زن ایرانی در حوزه طنز قرار دارد، متولد سال 1372 است و از سال 1398 فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد. او قبل از شروع ساخت و انتشار کلیپ طنز در اینستاگرام، به عنوان مربی ایروبیک فعالیت داشت؛ اما آرزوی همیشگی او از دوران کودکی بازیگری بوده است. در آخر باید این نکته را اضافه کنیم که امروزه تعداد بلاگرهای ایرانی بسیار زیاد است. اما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از موفق ترین و معروف ترین بلاگرهای ایرانی را معرفی کنیم. «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایدههای مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد.
چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد. نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان پذیر است. یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در این زمینه کار می کند و توانسته با رنگ و استایل خاص خودش جادویی را انجام دهد که دیگران را حیران کند.
سایت منبع