استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ تبدیل2021-12-05

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ روش‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در اینستاگرام وبلاگ پونیشا

این افراد، می‌توانند برند، محصولات، خدمات و پیج شما را تبلیغ کنند تا فالوورهایشان، پیج شما را مشاهده کنند. به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا می‌کند. البته به شرط آن که اینفلوئنسرهای درستی انتخاب کنید و فردی محبوب در میان فالوورهایش باشد. الگوریتم‌های اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه ‌بندی و نمایش محتوای پیج‌ها به کاربران بررسی می‌کنند. از مهم‌ترین فاکتورها می‌توان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد. نرخ تعامل هم بر اساس تعداد فالوور، لایک، میزان کامنت‌های دریافتی و به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران اندازه‌ گیری می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اجرای موفقیت‌آمیز تبلیغات بنری در اینستاگرام و دریافت مشاوره تخصصی، با کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی شویراد تماس بگیرید. بهره‌گیری از این ابزارها به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به‌صورت مؤثرتر و با بازدهی بالاتر اجرا کنید. علاوه بر این، طراحی تبلیغ باید بر اساس علایق و نیازهای این مخاطبان صورت گیرد تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد. تمامی عناصر بصری، از جمله رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر، باید با هویت و شخصیت برند کاملاً هماهنگ باشند. این هماهنگی به برند کمک می‌کند تا انسجام و یکپارچگی در پیام‌های تبلیغاتی خود را حفظ کرده و در ذهن مخاطب ماندگار شود.

به علاوه، شما می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید برای شما عکس بفرستند و از این عکس‌ها در تولید استوری‌های خود استفاده کنید. تحلیل نتایج پس از اجرای تبلیغ، از اساسی‌ترین مراحل بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام است. این تحلیل به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف تبلیغات خود را شناسایی کرده و برای تبلیغات بعدی تصمیمات دقیق‌تری بگیرید. معیارهایی مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و میزان تعامل مخاطبان باید به‌طور دقیق پیگیری شوند تا تبلیغات شما به بهترین شکل بهینه شود. شناسایی دقیق مخاطبان هدف یکی از عوامل کلیدی برای بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام به شمار می‌آید.

راهکارهای افزایش نرخ تبدیل ترافیک اینستاگرام

در زیر، نکات و تکنیک‌هایی را که می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغات در IGTV استفاده کنید، به شما آموزش می‌دهیم. گام آخر در تبلیغات از طریق استوری‌های اینستاگرام، تعیین کردن میزان بودجه‌ی در دسترس و اجرای کمپین تبلیغاتی است. به شما توصیه می‌کنیم که همه‌ی بودجه‌ی خود را یکجا خرج نکنید و در ابتدا با بودجه‌های پایین شروع کنید. اگر بودجه‌ی زیادی در دسترس دارید، کمپین خود را به کمپین‌های کوچکتر تقسیم کند.

مهم است که بدانید اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم خود را بروزرسانی و آزمایش می‌کند. قوانین و اولویت‌های الگوریتم ممکن است تغییر کند و نیاز به تنظیم استراتژی‌های شما داشته باشد. با توجه به این موارد، لازم است همواره عملکرد سایت خود روی دستگاه‌های موبایل را زیر نظر داشته باشید و بهتر است بدین منظور از چند ابزار پایش عملکرد وبسایت استفاده کنید که گوگل آنالیتیکس فقط یکی از آن‌هاست.

الگوریتم اینستاگرام در سال 2025 ویدیوهای کوتاه و جذاب را به پست های ایستا ترجیح می دهد. بنابراین بهتر است برای افزایش فروش در اینستاگرام این مورد را در نظر داشته باشید. تصاویر با وضوح بالا که به‌طور مستقیم با پیام تبلیغاتی و محصولات یا خدمات برند مرتبط باشند، نقش مهمی در ایجاد اعتماد و جلب توجه مخاطب ایفا می‌کنند. اگر شما یا تیم بازاریابی‌تان نیاز به ارائه گزارش‌های دقیق از عملکرد کمپین‌ها دارید، لینک‌های UTM می‌توانند داده‌های بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهند.

کمپین اینستاگرامی چیست؟ ( افزایش فروش)

زمانی که صحبت از دسترسی در اینستاگرام می‌شود، تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها بلافاصله پس از انتشار پست بسیار مهم است. اگر اولین دور تعامل بالا باشد، احتمالاً اینستاگرام پست شما را در فید بالاتر قرار خواهد داد. Instagram Reels، که به عنوان پاسخی به رشد محبوبیت محتوای ویدیویی کوتاه (به‌ویژه در مواجهه با پلتفرم‌هایی مانند TikTok) معرفی شد، به یک ویژگی مهم در داخل اینستاگرام تبدیل شده است.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

اینفلوئنسرها افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارند و در زمینه خاصی فعالیت می کنند. یکی از بزرگترین اشتباهات پیج‌های اینستاگرامی تازه‌کار، پست گذاشتن در رابطه با موضوعات مختلف است. مخاطبان شما به یک دلیل و تنها یک دلیل شما را فالو می‌کنند و آن، دریافت اطلاعات در رابطه با کسب‌وکار محصولات شما است. حتی اگر پست‌هاتی غیر تبلیغاتی می‌گذارید، سعی کنید به کسب‌وکار شما مرتبط باشند.

این ابزار در اختیار شما پلتفرمی برای بازاریابی محصولات و خدمتتان قرار می‌دهد. با توجه به رقابت شدید شرکت‌ها در این اینستاگرام برای جذب مخاطب و فروش، مهم است که این ترفند را جدی بگیرید. آمار نشان می‌دهد که 79درصد کاربران این رسانه اجتماعی روی تبلیغات کلیک می‌کنند تا اطلاعات بیشتری درباره یک برند یا محصول داشته باشند. این موضوع پتانسیل تبلیغات اینستاگرام برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل را نشان می‌دهد. اینستاگرام به‌عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای تعامل با کاربران شناخته می‌شود. ویدیوها و تصاویر منتشرشده در این پلتفرم در صورت برخورداری از بعضی ویژگی‌ها، در زمان بسیار کوتاهی نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کنند.

دعوت مخاطبان به شرکت در مسابقات و چالش‌های اینستاگرامی از طریق به‌ اشتراک گذاشتن پست‌ها باعث افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام خواهد شد. راه دیگری که باعث افزایش تعامل پست و استوری شما در اینستاگرام می‌شود، استفاده از موسیقی های ترند و محبوب خصوصاً در ریلزها است. ساختن دسترسی اینستاگرام می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف کسب‌وکاریتان کمک کند—مانند افزایش آگاهی از برند، ایجاد یک جامعه آنلاین، یا حتی فروش محصولات یا خدماتتان. در این مقاله ما به بررسی کامل نرخ تعامل و راه کار های مناسب برای افزایش آن پرداختیم . امید است که انجام این توصیه‌ها منجر به افزایش نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج شما در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام شود . اطلاعات کلی مانند محل زندگی و بازه‌ سنی آن‌ها را از Insight پیج خود استخراج کنید .طبیعی است برای افزایش تعامل مخاطبین یک پیج، باید محتوایی که آن‌ها می‌پسندند را منتشر کنید.

{

طراحی بصری

|}
  • این روش به شما امکان می‌دهد که چندین نسخه از تبلیغ خود را با تغییرات جزئی یا کلی مقایسه کرده و نسخه‌ای که بهترین عملکرد را دارد، انتخاب کنید.
  • همکاری کردن با اینفلوئنسرها و افراد محبوب و شناخته‌شده در این پلتفرم به‌منظور تبلیغ پیج، از دیگر روش‌هایی است که به بالا رفتن آمار تعامل اینستاگرام منجر می‌شود.
  • {
  • این روش به شما کمک می‌کند تا ارتباط مؤثری با مخاطبان ایجاد کنید و حضور برند خود را به طور مستمر و ذهن آنها نگه دارید.
  • |}
  • نرخ تعامل برای این پست افزایش می‌یابد و به طور طبیعی در فید فالوورهای شما جایگاه بهتری پیدا می‌کند.
  • {
  • اگر می‌خواهید تبلیغات اینستاگرام خود را در قالب استوری یا ریل ارائه کنید، سراغ جهت عمودی بروید.
  • |}{
  • تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریع‌تر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه می‌دهد.
  • |}

فید اینستاگرام همان صفحه‌ی اصلی حساب کاربری اینستاگرام شما است که پست‌های شما تا ابد در آن باقی می‌مانند و بر خلاف استوری‌ها، بعد از گذشت ۲۴ ساعت پاک نمی‌شوند. شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با دارا بودن بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سرتاسر دنیا، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور ما و می‌توان به جرأت گفت که بهترین پلتفرم برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است. از دیگر نکات مهم در بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام، انتخاب هوشمندانه رنگ‌ها و تصاویری است که به‌درستی احساسات مخاطب را برانگیخته و پیام برند را به‌طور مؤثر منتقل کند. باتوجه به این‌که لینک‌های UTM برای کمپین‌ها استفاده می‌شوند و موجب افزایش ترافیک ورودی به وب‌سایت می‌گردند، مدیریت ترافیک ورودی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اینجا است که استفاده از خدمات هاست پربازدید پارس ‌پک و CDN پارس‌‌پک می‌تواند به شما کمک کند تا سرعت و پایداری وب‌سایت خودتان را در مواقع افزایش ترافیک تضمین کنید.

اگر به دنبال یک راه عالی و موثر برای بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام هستید، حتماً از لایو و استوری استفاده کنید. در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار می‌کنند و می‌توانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید. تکنیک ایجاد حس فوریت یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک مشتری به خرید سریع‌تر است. پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های محدود‌مدت باعث افزایش تعامل کاربران و افزایش فروش می‌شود. با بررسی نمونه‌های موفق در بحث بازاریابی با اینستاگرام، می‌توانید به مقایسه روش‌ها و استراتژی‌های به‌کاررفته بپردازید و بهترین راهکارها را برای بیشترین بازدهی تبلیغات اینستاگرامی خود انتخاب کنید. همچنین با دانستن اشتباهات رایجی که صاحبان کسب‌وکارها و بازاریاب‌ها در دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام انجام می‌دهند و روش‌های جلوگیری از این موارد، می‌توانید با کم‌ترین خطا بهترین نتیجه را ببینید.

در این مقاله از شویراد، تکنیک‌های کلیدی بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، عملکرد تبلیغات خود را ارتقا داده و نتایج ملموسی کسب کنید. وقتی صحبت از افزایش مشتری می‌شود، اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، تبلیغات است. تبلیغات دیجیتالی، بیلبوردها، تبلیغات پیامکی و ده‌ها روش دیگر که البته هزینه‌های سنگینی هم دارند. اما واقعیت این است که همه کسب‌وکارها بودجه تبلیغاتی ندارند و اتفاقاً بسیاری از برندهای موفق، بدون صرف هزینه‌های کلان، مشتریان زیادی جذب کرده‌اند. با تحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط کمپین UTM، می‌توانید رفتار کاربران را بهتر بشناسید و کمپین‌های خودتان را بهینه کنید. برای مثال، اگر متوجه شوید که یک کانال خاص نرخ تبدیل پایینی دارد، می‌توانید استراتژی بازاریابی خود را تغییر دهید.

یکی از نکات مهم در بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام، طراحی بصری ساده و جذاب است. بنر باید به‌گونه‌ای طراحی شود که بتواند توجه مخاطب را در اولین نگاه جلب و پیام اصلی را به‌سرعت منتقل کند. به همین دلیل، عناصر بصری باید ساده، قابل فهم و متناسب با هویت برند باشند. این سادگی کمک می‌کند تا پیام تبلیغ به‌صورت واضح و بی‌ابهام به مخاطب منتقل شود.

اینستاگرام امکاناتی مانند لینک‌دهی در استوری‌ها و استفاده از تبلیغات پرداختی را فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند فروش و درآمد خود را افزایش دهید. کمپین فروش، کل پروسه جذب مشتری از آگاهی اولیه تا تبدیل آن ها به مشتریان وفادار را در اختیار کاربران قرار می دهد. الگوریتم متا کمپین شما را بر اساس نرخ تبدیل بهینه کرده و بودجه شما را در جایی خرج می کند که به احتمال زیاد نتیجه بدهد. تحقیقات نشان داده احتمال بهینه سازی نرخ تبدیل در اینستاگرام در این نوع تبلیغات نسبت به حالت عادی حدود 32 درصد بیشتر است.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، ابزارهای مختلفی وجود دارند که باعث بهبود کمپین‌های تبلیغاتی شما در اینستاگرام می‌شوند. این ابزارها هر کدام کاربردهای مختلفی دارند؛ برخی از آن‌ها به شناخت مخاطب هدف کمک می‌کنند درحالی‌که برخی دیگر عملکرد تبلیغات را اندازه‌گیری و بهینه‌سازی می‌کنند. برخی از ابزارهای محبوب تبلیغاتی اینستاگرام شامل Business Manager برای مدیریت تبلیغات، Insights برای تحلیل داده‌ها، و Creator Studio برای مدیریت محتوا هستند. همچنین، ابزارهای دیگری مانند Hootsuite، Buffer و Sprout Social نیز امکانات پیشرفته‌تری برای برنامه‌ریزی، انتشار و تحلیل تبلیغات اینستاگرام ارائه می‌دهند. در این مقاله به بررسی مباحثی مانند چگونگی محاسبه نرخ تعامل، تاثیر افزایش این نرخ بر رشد پیج و روش‌های کاربردی برقراری ارتباط موثر با مخاطبان پرداختیم. استفاده از راهکارهایی مانند نظرسنجی از مخاطبان، انتشار مطالب جذاب و کاربردی و انتشار منظم پست و استوری مسیر رشد پیج را در این پلتفرم برای شما هموار خواهد کرد.

در این مقاله، به بررسی تکنیک ‌های جدید CRO می‌پردازیم و درباره راهکارهای نوینی که می‌توانند تاثیر چشمگیری در بهبود نرخ تبدیل وب‌سایت شما داشته باشند، توضیحاتی ارائه می‌دهیم. اگر به دنبال افزایش فروش، بهینه‌سازی تعامل کاربران و کسب نتایج بهتر از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود هستید، این مقاله راهنمای جامعی برای شما خواهد بود. اگر نگاهی به آمار شبکه‌های اجتماعی بیندازید، متوجه می‌شوید که تعداد کاربران و میزان استفاده از آن افزایش پیدا کرده است. از طرفی، تعداد پیج‌ها و کسب‌ و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی هم افزایش یافته و باعث رقابت سنگین میان آن‌ها شده است.

با شناخت نیازهای کاربران، استفاده از طراحی کاربرپسند، و بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته، می‌توانید نرخ تبدیل خود را بهبود دهید و نتایج چشمگیری کسب کنید. این فرآیند نه تنها باعث افزایش سودآوری می‌شود، بلکه با استفاده بهتر از ترافیک موجود، هزینه‌های جذب مشتری را نیز کاهش می‌دهد. اگر می‌خواهید به هدفتان از افزایش فروش در اینستاگرام برسید، باید سوشال سیگنال ایجاد کنید. در تعریف این مفهوم باید بگوییم هر واکنشی که در Instagram نسبت به سایت و برند شما اتفاق می‌افتد، شامل آن می‌شود.

همچنین نظرات مخاطبان اطلاعات بسیار سودمندی را به شما خواهد داد که برای تولید محتوا ایده های جدید تر و کاربر پسند تری را به دست آورید. اغلب پیج هایی که قصد فروش محصولات‌شان در اینستاگرام را دارند، تنها پست و استوری هایی را منتشر می‌کنند که در آن معرفی محصول و ویژگی های آن مانند قیمت و… است. اما برای افزایش نرخ تعامل باید محتواهای کاربردی هم برای مخاطبان تولید کرد. علاوه بر اشتراک گذاری محتوای اینستاگرام خود در دیگر کانال های ارتباطی، می توانید از ارتباط خود با افراد با نفوذ در اینستاگرام استفاده کنید تا پروفایل خود را به مخاطبان گسترده تری نشان دهید.

با استفاده از این روش‌ها، کسب و کارها می‌توانند به نحوی هوشمندانه و موثر، با مخاطبان خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و بهره‌وری بیشتری را از این پلتفرم به دست آورند. فروش در شبکه‌های اجتماعی دیگر یک روش جدید نیست؛ بلکه به یکی از مهم‌ترین کانال‌های درآمدزایی برای کسب‌وکارهای مختلف تبدیل شده است. دو پلتفرم محبوب و پرطرفدار، یعنی اینستاگرام و تلگرام، به دلیل امکانات گسترده و کاربران فعال، بهترین بسترها برای بازاریابی و فروش محسوب می‌شوند. اما فروش در اینستاگرام و تلگرام تنها به داشتن یک صفحه یا کانال محدود نمی‌شود. موفقیت در این مسیر نیازمند استراتژی‌های دقیق، تولید محتوای حرفه‌ای و استفاده از تکنیک‌های افزایش تعامل و اعتمادسازی است.

مشتریان باید قبل از خرید محصولات یا خدمات شما، اطلاعات کامل و دقیقی درباره آنها داشته باشند. بنابراین، مهم است که اطلاعات کامل و دقیقی درباره محصولات یا خدمات خود در فروشگاه آنلاین خود ارائه دهید. تبلیغات هدفمند یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب هدف در اینستاگرام است.

انتخاب سفیر برند که با مخاطبان شما ارتباط قوی دارد، می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کمپین شما داشته باشد. اینفلوئنسرها می‌توانند پیام‌های برند شما را به شیوه‌ای معتبر و قابل اعتماد به مخاطبان منتقل کنند. اینستاگرام فرمت‌های تبلیغاتی مختلفی ارائه می‌کند که هرکدام به شما کمک می‌کنند تا به اهداف تجاری خاص خود برسید! مثلاً برای انتقال سادهٔ مفاهیم پیچیدهٔ تجاری می‌توانید از تبلیغات ویدئویی استفاده کنید. همچنین، استفاده از استوری اینستاگرام برای تعامل مستقیم با مخاطب کاربردی است.

برای حساب‌های کاربری دارای کمتر از ۱۰ هزار فالوور، تنها جایی که می‌توان لینک عملکردی در اینستاگرام قرار دارد، پروفایل است. شما می‌توانید به صفحه‌ی اصلی وبسایت خود یا به صفحات محصولات لینک‌دهی کنید و بهتر است که صفحه‌ی لندینگ را هر از چندگاهی عوض کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای تبلیغات در اینستاگرام باید رعایت کنید، بهینه‌سازی پروفایل است. بنابراین، خیلی مهم است که اگر می‌خواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفه‌ای بسازید. در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد.

اگر بایو (Bio) جذاب و حرفه‌ای نداشته باشید، احتمال زیادی دارد که کاربران به‌سرعت صفحه شما را ترک کنند. اطلاعاتی مانند نام برند، نوع خدمات یا محصولات، راه‌های ارتباطی و لینک خرید باید در بایو قرار داده شوند. یکی دیگر از راه های بیشتر کردن نرخ تعامل کاربران انتشار محتواهای سریالی است.

وقتی به نظرات و پیام های آنان اهمیت می دهید این نشان می دهد که شما برای کاربران خود ارزش قائل هستید و می توانید رابطه نزدیکتری را با آن ها ایجاد نمایید. شما باید محصولی را برای فروش انتخاب کنید که تعداد رقبا در آن کم باشد تا بتوانید با قیمتی بهتر به فروش برسانید. محصولاتی که بازتابی از روزمره زندگی، مد، زیبایی و فناوری دارند، به راحتی تبلیغ می‌شوند و می‌توان ایده‌های خلاقانه‌ای برای آنها به کار گرفت.

این نوع تبلیغات به صورت محتوای حمایت شده و پرداختی انجام می‌شود و به برندها کمک می‌کند تا به صورت مستقیم به مخاطبان هدف دست یابند. تبلیغات اسپانسری معمولاً نرخ تبدیل بالاتری دارند و می‌توانند به افزایش فروش کمک کنند. یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغ در اینستاگرام, همکاری با صفحات پربازدید است. این صفحات معمولاً تعداد زیادی فالوور دارند و از این رو, برندها می‌توانند محصولات یا خدمات خود را از طریق این صفحات به تعداد بیشتری از مخاطبان معرفی کنند. یک راهکار افزایش فروش در اینستاگرام بدون تردید همکاری با اینفلوئنسرها است. طبق نظرسنجی در سال 2021، 40درصد دهه شصتی‌ها و هفتادی‌ها و 38درصد دهه هشتادی‌ها اعلام کرده‌اند که محتوایی که اینفلوئنسرها درست می‌کنند، باعث می‌شود بیشتر نسبت به خرید خدمات یا محصولات جدید ترغیب شوند.

باید دانست که اصلی‌ترین هدف تولید محتوا در اینستاگرام تاثیرگذاری روی مخاطبان، جلب نظر و اعتماد آن‌ها است. اگر در این کار موفق شوید، می‌توانید مخاطبان خود را به مشتریان دائم تبدیل کنید و به این ترتیب درآمد خود را به‌میزان چشم‌گیری افزایش دهید. همچنین به بررسی اهداف انجام تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خواهیم پرداخت و روش‌های جایگزین تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم. اینفلوئنسرها با تاثیرگذاری خود می‌توانند برند و محصولات شما را به فالوورهایشان معرفی کنند. این روش نه تنها به افزایش فروش کمک می‌کند بلکه آگاهی از برند شما را نیز افزایش می‌دهد. انتخاب اینفلوئنسر مناسب با توجه به نوع کسب و کار و محصولات شما می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت کمپین تبلیغاتی شما داشته باشد.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این سایت